Utdanning er noe av det viktigste i en persons liv.

Temamøte: Hva er utdanningspolitikken til Ap og LO?

Utdanning er noe av det viktigste i en persons liv. Men hva slags utdanningspolitikk har vi? Hvordan skal flere barn og ungdommer få en mestringsfølelse? Hvordan skal flere barn og ungdommer trives på skolen? Hva skal vi gjøre med dem som dropper ut av videregående? Hvordan skal vi skape en lettere overgang mellom utdanning og arbeid? Hva må til for å styrke fagskolen?

Dette er noen av spørsmålene vi skal diskutere på dette møtet. Med oss i innledningen og diskusjonene har vi:

- Endre Tvinnereim, byråd for barnehage, skole og idrett- Trude Tinnlund, sitter i LOs øverste ledelse og har det nasjonale ansvaret for fag- og yrkesopplæring

Etter innledningene vil vi ha en generell debatt, der det blir mulighet til å stille spørsmål. Dersom det er noen spørsmål, er det bare å kontakte Djani Behram (41017048) eller Kari Bernardini (40216027). Lenke til Teams-arrangementet kommer på epost og Facebook noen timer før selve arrangementet.